Sunday, April 11, 2010

MTV Karaoke "Natalup"

MTV Kara-oke saya akan berada di pasaran tidak lama lagi.... Sekarang ni tengah menunggu copy dari KL..... harap-harap MTV ni akan sampai di Sabah sebelum Pesta Kaamatan tahun ni. MTV ni merupakan Kara-oke bagi album ke-2 saya tempoh hari iaitu "Natalup" tapi ada 1 lagu baru yang saya selitkan dalam album MTV ini iaitu..... "BorosNu Di Tohuri Noh" ciptaan penuh oleh Benn S. Bukag. MTV kali ini di buat sepenuhnya di Benn Studio yang di miliki penuh oleh Benn S. Bukag. Terima kasih kepada Benn kerana bertungkus-lumus menyiapkan MTV saya ini. memang sentuhan kau betul berhasil. Juga kepada peminat-peminat saya di luar sana, terima kasih banyak-banyak kerana setia menanti MTV kara-oke saya ini, lepas ni bolehlah kita berkara-oke sama-sama kan... hehehhe... jangan lupa dapatkan yang original nanti ah... terima kasih kerana menyokong industri Muzik kita.... Tanpa kamu orang semua, terkubur juga bakat-bakat artis tempatan kita semua... Juga tidak lupa, kepada pengurus saya, Mailson Mahap (Mahapson) kerana bertungkus lumus mengatur promosi dan jualan MTV ini nanti, Thank U Mahapson.

2 comments:

Chironex said...

Tompinai, saya sudah cari album tu, tapi tak jumpa-jumpa. Ada cara utk mendapatkan secara direct?

Mahapson said...
This comment has been removed by the author.