Saturday, February 7, 2009

Pada hari jumaat yang lalu, saya telah di beri peluang untuk menjadi tetamu Sabah VFM Siaran Dusun di dalam rancangan "Miampai Artis" (Bersama Artis). Terima kasih kepada RTM Sabah VFM kerana sudi menjemput saya untuk mempromosikan album saya ke-dua yang akan keluar pada penghujung bulan Febuary atau pun awal bulan Mac. Terima kasih juga kepada DJ Rina Salutan mengandalikan siaran ketika itu. Terima kasih juga kepada semua peminat-peminat setia saya dan juga pendengar-pendengar radio Sabah VFM yang telah menghubungi saya melalui telefon studio atau pun memalui sms ketika itu. Terima kasih juga kepada Sabah Times terutama saudara LP. Untuk semua peminat-peminat setia saya, Nantikan kemunculan album ke-2 saya nanti. Terima kasih semua............ I Love U all....



0 comments: